sunnuntai 20. syyskuuta 2009

syysturnee!

Nyt oli jälleen syksyisen kiertueen aika. Kaiketi kierros järjestettiin nyt kolmannentoista kerran. Joukosta ainoastaan Mika M on osallistunut kaikkiin jotoksiin. Itselläni oli muutamia kertoja taukoa syvimmän masennukseni aikoihin, mutta viime syksynä ja nyt olin mukana jälleen.

Kiertueemme aloitti urakkansa perjantaina Porvoon suunnalta Virvikin kentältä, lauantaina pelattiin kosteahkossa säässä Lappeenrannan Viipurin golfin uudehkolla kentällä ja viimeinen kierros pungerrettiin sunnuntaina Iitti golfin kentällä. Oma panokseni oli varmaankin taitoihini nähden odotettu. Pelasin 27, 28 ja 27 pistettä, jotka ovat tietenkin paljon vähemmän kuin olin toivonut. Omalla kentällä olen takonut kesällä käytännössä aina yli 30 pisteen kierroksia, mutta nyt väylälyönnit olivat täysin kadoksissa. Ainoastaan kohtuulliset avaukset pitivät peliäni jotenkuten kasassa. Minä en ole siinä määrin kilpailullinen, että tuloksiani surisin, mutta kuitenkin.

Ehkä tämä oli minun viimeinen kierros. Alan olla jo liian vanha tuohon porukkaan. Kuntoni, taitoni ja motivaationi ei tahdo riittää. Kun pelailen sen, minkä osaan ja jaksan, ja minua ojennetaan asioista, jotka itse näen lähinnä olevan ammattilaisten piirin juttuja, niin pelihuumorini ei sitä kestä ja pelistäni tulee pakkopullaa. Täytyy tietenkin pyytää anteeksi, että olin joskus huolimaton liikkumisissani kriittisissä tilanteissa. Mutta kuitenkin sinnikkäästi punnersin kierrokseni läpi, vaikka välillä teki mieli lähteä kotiin. Mutta aika näyttää, kuinka tässä käy ja miten jaksan palailla ensi suvena! Tietenkin, jos saisin terveyttäni parempaan kuntoon, niin eihän sitä tiedä, vaikka innostusta riittäisi.

Kierroksen palkintopallimiehet olivat Juha H, Kari P ja Juha B. Onnittelut heille ja myös muille maaliin päässeille! Ja tietenkin kiitokset koko joukolle uusimman kirjani hankkimisesta - toivotan antoisia lukuhetkiä tai toivottavasti tekeleeni käy ainakin kunnon unilääkkeestä. Perästä kuulunee!

Ei kommentteja: